I år får du som kund tillgång till en ny modernare faktura. Bytet sker automatiskt och genomförs för att göra det smidigare för dig som kund att ta emot och göra dina betalningar.
I år får du som kund tillgång till en ny modernare faktura. Bytet sker automatiskt och genomförs för att göra det smidigare för dig som kund att ta emot och göra dina betalningar.
Via vår nya partner Billogram erbjuds en mer flexibel betallösning, med samma interaktiva funktionalitet som en hemsida.
För dig som kund innebär övergången till Billogram en rad fördelar:
Vare sig om du betalar med kort eller på faktura idag så sker bytet sker automatiskt. Om du inte redan har din mailadress registrerad hos oss kan du enkelt ange din mailadress i Mina Sidor, du loggar inn snabbt och enkelt med BankID här.
Har du inte registrerad din mailadress, vil du motta faktura i posten.
Har du frågor kring bytet?
Vänligen kontakta vår kundtjänst.
Vi har just bytt till Billogram som är en modernare fakturatjänst. Syftet är att göra det smidigare för dig som kund att ta emot och betala din faktura.
Billogram erbjuder även en smidig och miljövänlig digital faktura, som skickas till din e-post. Med den får du tillgång till fler användbara funktioner, som chatt med kundtjänst och tillgång till din fakturahistorik. För att byta till digital webbfaktura, fyll i din e-postadress här: https://minsida.securmark.se/profile
Ingen fara, då hamnar din inbetalning vårt klientmedelskonto och inväntar en manuell placering.
För att vi ska kunna hitta och sedan få placera din betalning så behöver vi få fakturans korrekta OCR-nummer och följande information om inbetalningen:
Skicka ett till info@securmark.se med ovanstående information.
Om du har betalt in en för stor summa eller råkat betala en faktura dubbelt registrerar systemet automatiskt överbetalningen. Detta syns i tidslinjen på fakturan i Billogram.
Vi korrigerar automatiskt överbetalningen och skickar tillbaka det överskridande beloppet.